Torsdag!

Godmorgon.. vaknade för ett tag sen och har fixat mig och ska strax röra mig mot skolan, idag är det som sagt torsdag och längtar till ikväll då det är Napoli-AIK på tv hos morsan! Önska ju hellre att jag var där men får fan inte det av mamma.. haha!

En ärligt baxad lista av Jeanettis! :)

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, omtänksam och ärlig 


Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blyg, långsint och kan inte hantera pengar.. 

Vad är du rädd för: Ensamhet.

 

Vad är det värsta du vet: Falska patetiska människor som inte kan leva utan att lägga näsan i blött överallt och bråk med betydelsefulla människor! 


Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon 


Det roligaste jobbet du haft/har: När jag jobbade som personlig assistent första gången


Har du körkort och egen bil: nopp, men snart så! 


När tod du ditt körkort: -


När grät du senast: I helgen tror jag. 


När skrattade du senast: hmm, måste vart igår kväll :)


Vem åkte du bil med sist: Johan, Mathilda, Minna och Jeanette 


Vem åt du mat med sist: Minna 


Vem sov du hos sist: Mamma ♥


Vem sov hos dig sist: Minna 


Vad var du rädd för när du var liten: Döden tror jag 


Vad ville du, som liten bli när du blev stor: oj, massor men typ flygvärdinna eller lärare 

 

Vad är din favoritfärg: för tillfället är det skrikiga färger! love 


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ett antal gånger, plus har ju opererat hjärtat. 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min underbara familj och dom härliga vännerna jag har! Och när lönen kommer ;) 


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: En jävla massa.. 


Har du någonsin sportat: Japp, volleyboll konståkning och provade på ishockey :)

Vad finns alltid i din handväska: förbannade skolböcker, tuggummi, plånbok parfym typ. 


Har du varit utomlands någon gång? Ja, en endaste gång 

Vilken plats var finast: Rayong i thailand, vita stränder gash vill tillbaka! 


Största stad/städer du varit i: Bangkok


Storstad eller landet: Båda!
Cider eller öl : Öl
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Hemmakväll eller utekväll: Beror på vem sällskapet är, men oftast utekväll! 
Platta skor eller klackskor: Klackar!
Charter- eller skidsemester: Den var svår, båda 
Sverige eller Utlandet: Utomlands!!!
Sport eller nyheter: sport! 
Hockey eller fotboll: fotboll 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga 
Sommar eller vinter: beror på faktiskt. 
Vår eller höst: Vår 
Bil eller buss: Bil

Kan man annat än älska kvalitén på cambilder, höhö! 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0