rubrikslös

Sitter i mammas soffa med Jennas dator i knät, har precis varit uppe i tvättstugan och hjälpt mamma snäll som jag är! Igentligen har ju mycket viktigare saker att ta tag i än att sitta här, blandannat massa plugg, massa prov som kommer den närmaste veckan! Åh nej, har verkligen inte saknat dessa eländiga prov, men grym som jag är kommer jag klara det galant ;) host! Tillbringade dagen på stan med Minna Jonna Sanna Kimi Fabian och Fanny då jag hade halv studiedag, var på jakt efter en höst/vinter jacka men har nog aldrig känt mig så kräsen som idag haha! Hittade självklart en men fanns inte min storlek och butiksbiträdet visste inte exakt när dom får in igen.. Men, ska ringa farsan och kolla vart han är för att sen åka och handla! Hörs senare, Puss! ♥
 
hata att bilderna blir så jävla stora! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0