Köör ba köör!

Funderar faktiskt på att börja blogga igen, har ju nu en fungerande dator och snart en helt fungerande telefon och då tror och tycker jag att det skulle vara läge att börja blogga igen faktiskt, eller hur? :) I vilket fall som helst så sitter jag hemma hos mig just nu med Minna och har precis ätit middag och pluggat röven av oss, duktiga flickor! :D 
 
Har väl inte hänt så värst mycket den senaste tiden, har ju börjat plugga och det går helt okej förutom att varit borta nu en hel del pågrund av personliga själ.. Vart en hel del festande också såklart och var i söndags och såg sista derbymatchen på vårat älskade Råsunda och såklart vann vi den matchen med hela 3-0, så vi kööörde riktigt över äckliga jyrgården ;) :love: så himla skönt! 

Har även också fått det konstaterat att det finns riktigt jävla patetiska människor, så jävla skrattretande att ens försöka hålla på och tro så jävla mycket, en sak ta reda på fakta innan ni yttrar er så himla mycket brudar och gör er själv en tjänst lägg er under en bussjävel, kan ju dock inte bli värre efter det ;) Men ska vara social mot min mindre osociala lillasyster, puss så länge :love: 
 
 
bjuder på en bild på mig och Amanda från CP. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0