YOLO!

Gick ju skitbra med mitt bloggande haha! Men har iallafall haft en sjukt rolig helg med underbart folk och även firat Linas 19årsdag, grattis återigen gumman! :) Alkoholen flödade på som vanligt och en riktigt hård fredag, var dock inte så rockig på lördagen men kämpade genom ytterliggare en fylla haha! Har dock inga bilder då jag tråkigt nog helt glömde bort att ta några.. Har dessutom en brutal jävla ångest, får panik av att sitta här hemma helt för mig själv och bara grubbla.. Meen får väl ta ett bad eller försöka slå en stekpanna i huvudet på mig så kanske jag somnar! Men ska väl kolla runt lite sidor och sen försöka mig på att plugga, vi hörs! KYSS!♥
 
598766_10150901817161925_1392945724_n_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0