Telia ta dig i röven!

Har velat blogga hela veckan, men mitt internet har verkligen inte vilja sammarbeta med mig, blir så irriterad då jag lagt tre hundra på påladdning till skit internetet och rekommenderar INTE telia om ni ska skaffa internet som man laddar på! Får helt enkelt skaffa internet här hemma eller köpa typ telenor då det iallafall funkar! Men känns helt onödigt och sitta och betala för ett internet här hemma då jag inte är hemma så ofta.. men men över till lite roligare saker! 

I veckan har jag inte gjort så mycket,var på ett möte angående lägenhetsbyte, det är nämnligen så att min vän Belinda vill flytta tillbaka hit till bårstaberget och jag vill verkligen bo i saltskog så vi kollade upp möjligheterna och nu inväntar vi ett svar som jag hoppas är positivt! Har annars tillbringat många timmar till plugg och tillochmed lyckats plugga fel saker men klarade ett prov bra och ett igår kanon! nöjd_tjej_90, även tillbringat några timmar på jobbet och så, sitter nu hemma iallafall med metropol i bakgrunden och ska strax iväg till skolan, härligt med fredag! Dock inga planer men tar dagen som den kommer helt enkelt :) Men ska borsta tänderna och packa skolväskan, så vi hörs senare kyss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0