Onsdag i all ära!

 
Sov närmare 10 timmar vilket verkligen behövdes och inte händer allt för ofta längre, har tagit en dusch nyss och slängt in lite mat i ugnen och strax börja fixa mig för ''jobb'' från 13 till 20, Har iallafall bestämt mig efter två dagars praktik att mina föräldrar ska inte till något äldreboende, då tar jag hellre tjänsteledigt och tar hand om dom själv, det är min åsikt iallafall! 

Finns så himla mycket jag vill ha nu igen, vill bla köpa en ny säng, soffa, massa nya skor, jackor, som sagt en hel del haha :P Men ska väl se vad jag prioriterar denna månad, känner mig något inspirationslös och då är det bara jobbigt och tråkigt att blogga, men ska iallafall börja föna mitt hår nu än att fortsätta skriva massa onödiga rader! TTYL ♥
 
älskar denna stil! Åh ge mig en tvåa nu så jag får ett eget sovrum fan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0