Keep talking bitches, you make me famous!

 
I tisdags kände jag att veckan går sjukt sakta, men nu när jag sitter här är jag överlycklig att det redan är torsdag för att det innebär helg och ingen väckarklocka! Oerhört härligt måste jag säga, Dagen gick väl inte riktigt som planerad jag jobbade längre än vad jag trodde och märkte nog att min handledare sätter inte mig högt upp på sin gillar-lista, tråkigt nog då jag försöker! Skulle ju dessutom möta upp Jonna på stan men nej det sket sig också, gick runt och yra för mig själv i över en timma och hittade typ ingenting, så himla typiskt när man har pengar att spendera.. Aja, vart middag på Mc Donalds värsta lyxigt med Sanna Kimi Jonna Amanda och Hampus och efter det drog jag själv till skopunkten i väntar på mor och far, hittade faktiskt två par skor som jag kan visa bild på senare! Köpte dessutom hårfärg idag, har fruktansvärd beslutångest men hoppas jag nöjer mig, haha! Väntar dock till imorgon med att färga då jag inte orkar plus att jobbigt att göra det själv, fan mina ägg!
Pusshej! 
 
Söta Hampus & Kimi i somras! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0