Home sweet home!

Tillbaka, internetet har strular massor och eftersom jag har en telefeon från medeltiden så kan jag inte blogga via den.. suck! Men är iallafall hemma nu och då passar jag på att blogga såklart ;) Har blivit typ värsta hemmaråttan, älskar mitt hem (nästan) och är tillochmed själv hemma nu för tiden! Helgen spenderade jag med Jonna och hennes bror Andreas och det var väl trevligt men var lite för full i fredags och det slutar oftast inte bra! Menmen.. 

Har börjar praktisera som sagt och är i ronna på ett äldreboende och det är väl lärorikt :) Veckans planer är väl förutom praktiken lite shopping på torsdag och storhandling, fredag är det begraving för fina Maggan :( Och fredag kväll har jag lovat min systerson att vi ska ha myskväll hos mig och det absolut viktigaste enligt honon är att vi ska äta pannkakor på lördag morgon haha, så söt! Lördagen vankas det fest, kommer bli mer än grymt! Taggad till tusen :) Men min sena middag är strax klar så vi får höras senare, kyss! 
 
 
Måste även tillägna lite text åt världens bästa mamma, Jag har ingen aning om vad som försigår i ditt huvud just nu, att mista en bästavän efter över 20 år kan inte vara lätt! Men jag försöker finnas för dig, och stötta dig och verkligen försöka välja ut dom meningar som känns bra, jag älskar dig oändligt mycket och skulle göra vad som helst för att du ska slippa denna smärta, det knäcker mig att se dig sårad och ledsen. Jag finns för dig bästa du!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0