Fuck you and the horse you tide in on!

Sitter hemma efter en rätt så skön skoldag och inväntar lillasyster Minna som jag ska bjuda på middag åt, så snällt av mig ;) Är ju ledig imorgon och det är nog första gången jag inte ska jobba och det känns skönt faktiskt så funderar på att lura med mig någon till gymmet och kötta! Var ju ett tag sen liksom haha.. Min helg var lite upp och ner, fick tråkigt besked i fredags när jag satt här och inväntade några vänner, vart iallafall några öl och härligt folk hos mig, jag älskar er! ♥ Och sen lördagen sov jag näst intill bort men när jag väl vaknade drog jag till mamma och gjorde minna sällskap och käkade tacos! I Men skulle väl mer eller mindre bara skriva att jag lever och så, och nu måste jag börja med maten, en hungrig minna som är påväg höhö! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill träna imorrn !! Är också ledig från trafikskolan för omväxlingsskull :)

Svar: okej, men då gör vi det, men det enda är att jag behöver tvätta och ända tvätttiden som typ fanns var 11.30-17 så vet inte när.. plus att mathilda kommer ju hit till mig på kaffe och hon ville att vi alla skulle ses :)
Katri Suominen

2012-10-16 @ 19:20:21
URL: http://belindass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0