En grå onsdag i Oktober

 
Vaknade för ungefär en timma sen och har hunnit med en hel del redan, har rensat min garderob som var på tiden och fyllt två säckar med kläder som mina kusiner ska få, har varit nere i tvättstugan och satt igång dom två första maskinerna och mellan varven hunnit med att dricka kaffe och städat toaletten, grym jag är! 

Tänkte även passa på att kolla runt efter en tunnare höst/vinter jacka då min vinterjacka är lite för varm vissa dagar och hur ska jag liksom klara vintern om jag går hela hösten med min jacka :P 

Ajuste, Grattis på födelsedagen fina Jane! 
Hoppas du får en toppen dag, och jag saknar dig något
fruktansvärt mycket, puss puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0