you got enemies? good that means you stood up for something in your life

 
Godmorgon världen, usch vad trött jag är! Men det är bara gå emot tröttheten och dra till skolan.. Måndag och det känns faktiskt härligt, menas med att det är en ny vecka, nya utmaningar och sist men inte minst löning på fredag och att jag får träffa underbara Fabian i helgen :) Ikväll ska vi också planera inför minnas överraskningsfest då hon fyller 18 den åttonde december ska bli riktigt jävla kul :) Sorry förresten för mitt damp inlägg innan men det är sjukt provocerande att folk inte kan sluta bry sig om andra och snacka om andra, dom har väl ett eget liv ? Jag är inte personens som blir arg för minsta lilla men när all skit snart pågått i ett år så måste det finnas ett stopp någonstans fan.. Men ska fortsätta att väcka minna och fixa mig, vi hörs senare, pusspuss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0