Yes I smile, but you are not the reason anymore!

 
Sitter hos mamma och ska strax gå ut med hunden och sen vidare till skolan för att göra prov i hälsopedagogiken, pluggat röv av mig så det kommer nog gå galant ;) Igår träffade jag Mathilda och Amanda och vi planerade lite om minnas överraskningsfest, det kommer bli såååå grymt! längtar galet mycket till hennes artonårsdag iallafall! Härliga dagar framöver och det gillas ju hårt, sista fotbollsmatchen ever på Råsunda ♥ på torsdag med mina bästa flickor och på fredag kommer BusFabian! Saknat honom så otroligt mycket min gullunge.. Men brist på fantasi just nu så vi får höras senare, kommer btw bli dåligt med bilder på bloggen då min söta lillasyster förstört touchen på min telefon.. Aja over and out puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0