Sorry för den liksom

Bloggtork, inget ovanligt liksom haha! Iallfall så har jag inte gjort så värst mycket dom senaste dagarna, var barnvakt till kimibus som för ovanlighetensskull var supersnäll hela lördagen :) var på stan och shoppade lite och avslutade på donken där barnen gjorde vänskapsarmband till varann, gulligt! Sen på kvällen bestämde jag och Amanda oss för att bryta våran nya hobby - nyktra helger och drog till sailors och drack lite öl och drinkar, helt okej kväll men kunde varit roligare faktiskt! Annars har det varit skola och lite mer shopping, påfyllning i kyl och frys och har även köpt ett par stövlar, umgåtts med Jonna och haft Minna här i flera nätter irad, mys! Idag är jag iallafall ledig från skolan och har hittills bockat av 2 skoluppgifter av 6. Så en hel del kvar.. kill me! Men tänkte väl mer bara säga att jag lever! :) Puss så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0