rubriklös.

 
Storesyster har precis dragit hem och nu sitter jag och väntar på lillasyster, vilka snälla systrar jag har idag som sällskapar! Har iallafall fixat en av alla julklappar idag, det är till min brorsa! Kan dock inte skriva här vad det är för det ska ju vara hemligt ;) Men han kommer bli nöjd..
 
Har diskat och plockat lite här och även hört tjatet från min syster om att jag ska med till malmö i helgen, alltså vad fan ska jag där och göra? kommer ändå inte förstå ett ord av vad dom säger, vart där engång då jag opererades och tacka gud att min läkare var från stockholm annars skulle jag inte förstått ett skit haha! Men vi får se hur jag gör helt enkelt.. Men ska kolla med Minna hur långt hon kommit och gå möta henne, later bitches, puss! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina alldeles egna sötnosar... fina bilder hjärtat ;)

Älskar dig

2012-11-14 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0