Lycklig_tjej_90

 
Är riktigt glad idag, har varit det hela dagen också, så det är väl en bra dag idag liksom haha, snurrigt det där lät. Iallafall provet gick asbra som det känns iallafall och fick mitt förra prov tillbaka i hälsopedagogiken, ett A. Så vart ju på ännu bättre humör, tror faktiskt jag aldrig fått ett A (mvg) förut.. ja jag var värdelös i skolan fick som mest vg:n som högst så jag är lite gladare idag, det är ändå lite chockerande att det går så bra i just det ämnet för att det är just i hälsopedagogiken som jag inte är så insatt eller intresserad i .. but still ett A ;) haha.. fick också träffa Jonna och hennes små huliganer till barn och var och hämtade ut systers fotbollsbiljett på stan.. Precis ätit och ska väl strax öppna studieböckerna då det är ett stort prov på torsdag igen fast i vård och omsorgsarbete, tungt! Men vi hörs senare pusspuss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0