Lista!

10 saker jag tycker om:
 
1. Mitt hem faktiskt! 
2. Mina fantastiska vänner 
3. Överraska folk, med t.ex en god middag 
4. Att skratta, och bäst gör jag det med Minna :) 
5. Hur olika alla i min vänskapskrets egentligen är, men det gör dom mer speciella 
6. Att skolan verkligen rullar på nu.. 
7. Kaffe, eller enklare sagt allt med koffein½ 
8. Att shoppa, skulle kunna göra av med tusentalskronor! 
9. Min familj <3 
10. Att ha väldigt mycket planer nu framöver, längtar galet! 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
1. Att inte få tillräckligt med timmar på jobbet, få timmar = mindre pengar! 
2. Att Råsunda ska rivas.. 
3. Att jag ger upp för enkelt oftast, tyvärr. 
4. Att man tappat kontakten med många fina människor 
5. Bussen till skolan, hate it! Ta in extra bussar förfan! 
6. Höst deprissionen.. 
7. Att man inte kommit igång med träning, fan!
8. Att vara nykter fram till den sista, men believe me dessa helger behövs.. 
9. Att det enda vi gör i dagens samhälle är och festar sönder våra helger, haha! 
 
Läser inte åtta bloggar, men dom jag läser varjedag är Msuominens.blogg.se Belindass.devote.se och typ några randoms. 

7 saker jag vill göra i framtiden: 
 
1. Resa runt hela världen och få uppleva massor!
2. Utbilda mig till sjuksköterska för att sen bli ambulanssjuksköterska! 
3. Hitta min själsfrände 
4. Bo i mitt drömhus, (en fet timmervilla) 
5. Gifta mig
6. Få fina och friska barn 
7. Vara/bli ekonomisk oberoende. 
 
6 filmer/serier jag tycker om:
 
1. The twilight saga
2. Sons of Anarchy 
3. Inte utan min dotter 
4. Pearl Harbor 
5. American history X
6. Awkward 
 
5 saker jag är rädd för:
 
1. Döden, skrämmer mig något fruktansvärt!
2. Bli lämnad, att vara helt ensam.. 
3. Att misslyckas grovt 
4. Krig. 
5. Att bli riktigt sjuk som äldre. 

4 ord som beskriver mig:

Blyg
Snäll 
Omtänksam 
Galen 
 

3 saker jag ser fram emot:
 
1. 22:a Novemver, sista matchen på älskade Råsunda mot Napoli 
2. Att få jullov
3. Längtar till Minnas 18årsdag galet mycket! :) 
 

2 snygga killar:
 
1. Viktor Fasth! 
2. Charlie Hunnam <3 
 
1 bra låt: 
 hmm kan inte komma på någon.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0