I love people who can make me laugh, because it's the best thing in life, to laugh.

 
Baxar rubrik av rubrikbanken Minna, alltid lika klockrena och bra :) Sitter iallafall hemma och har precis ätit grym middag med syster och ska nog sätta igång och fixa lite med mitt projektarbete om Dopning rätt så intressant faktiskt vad som händer med musklerna och kroppen.. Sjuk idag och tog mig ändå till skolan för att göra ett prov, men fick inte tag på min lärare och det suger.. Gick förbi stan för att köpa alvedon och nya stjärnor till mitt fönster så nu är med jul-mysigt hemma hos mig också! Känns dock inte så kul att jag är sjuk med tanke på att jag har en kryssning bokad imorgon så hoppas jag mår bra imorgon när jag vaknar.. Måste också tillägga att jag älskar denna årstid, vitt ute och massa fina lampor i allas fönster, mys! Men ska återgå till pluggandet så vi hörs nog senare, kyss! 
 
Munorgasm <3 
 
Jag älskar dig min fina sötnöt till lillasyster!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig också!<3333

Svar: :)) <333
Katri Suominen

2012-11-29 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0