I hope karma slaps you in the face before i do!

 
 
Förstår mig inte på det där att bara för man skaffar förhållande så ska man ignorera dom som fanns med i bilden innan? Så himla fittigt och fegt.. Och det är inte första gången, du behöver inte höra av dig sen heller! 
 
färdig gnällt, sitter iallafall hemma fortfarande med Kimi och ska strax iväg hem till Jonna, känner mig dessutom jättefin idag :) Älskar dagar då man får någon ryck och fixar sig och så blir det dessutom asbra!  Blev pannkakor till frukost då jag lovade kimi det, är annars sämst på att göra pannkakor men idag tyckte tillochmed jag om det.. Har dessutom köpt en ny ring, bara älskar den! 
Mycket finare i verkligheten! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0