Hos mamma!

 
Sitter hos mamma och ska strax iväg till skolan, har dock försovit mig men men.. Har inte bloggat på några dagar och det beror helt och hållet på att jag inte haft något att skriva om, spenderade hela lördag/söndag hos Jonna med  hennes huliganer till barn haha :) 
 
Igår var det fotbollsgalan, så  himla trött på att falknäsan zlatan ska få alla jävla pris, är det inte enklare att posta alla priser till honom så kan tv4 spara pengar och göra någon vettigare gala? iditioter! 
Men tänkte bara säga att jag lever och att vi hörs efter skolan, ska även ta tag i katastrofen till min design ikväll, puss så länge! 
saknar mitt blonda hår något fruktansvärt.. men finns ingen chans att jag färgar tillbaka nu då det sliter så förskräckligt mycket på håret, vill även sätta i löshår igen! Måste prata med våran privata frisör ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0