första snön är här..

.. men tror dock inte den är här för att stanna! Mig kvittar det iallafall om det försvinner eller inte, den kan försvinna så jag kan ha klackar nästa helg när vi ska göra stockholm osäkert och fira minna, men stanna kan den också göra då det är betydligt mysigare när snön faller och det är vitt på marken än en massa regn och skit, pesimist javisst! Är något fruktansvärt uttråkad men ändå helt slut då jag blivit sjuk, f*ck! Feber och garanterat halsfluss.. Jag som ska på kryssning på fredag liksom?! Pluggandet vill inte heller fastna i huvudet.. har prov imorgon så skulle egentligen sitta med boken i knät istället för datorn.. Vill dessutom beställa hem massa fina kläder och skor ska vi inte ens ta upp, finns något sjukt snygga skor just nu.. Och en ny väska vill jag ha, nya möbler också! Ska bara hitta min rika man eller lyckas vinna på triss eller ett jobb med grym lön.. Piece of a cake liksom. Men ska göra mig lite thé och dyka in i boken igen, vi hörs nog senare. kyssar en bitter lackii. 
 
mycket snyggare i verkligheten, har ett par helsvarta och dom är lätt dom skönaste klackarna att gå i! 
 
Känga
 
8781_442770025782395_1553415958_n_large
Åh, dom skulle inte heller sitta fel! 
bild lånad - weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0