Everytime I say I´m done! I find myself trying again!

 
Så himla glad att jag verkligen verat få tillbaka lusten för skolan alltså, pluggat röv hela veckan både hemma och i skolan och känner mig rätt nöjd!  Men måste ju erkänna att det är jävligt skönt med fredag imorgon och en vilo-helg, älskvärt ♥ Iallafall, sitter hemma i min ensamhet och har pluggat klart för idag, skrivit om makt, och Olof Palmes makt, intressant.. not. 

Bjöd min fina lillasyster på lyxmat en torsdag som denna och det vart grymt gott, även Jennifer var förbi med hennes supersöta lillasyster och smakade på min mat, fick även träffa Mathilda som var förbi på en kaffe och massa gossip såklart ;) Men har nog inte så mycket mer att tillägga, så fucking najsa helger att se framemot btw 
 
  • AIK-Napoli den 22/11 
  • barnvakt till underbara Fabian 23-25
  • RIGA KRYSSNING MED MIN VAPENDRAGARE 31/11! 
  • MINNA ARTON FETA FUCKING JÄVLA ÅR, sjukt nice! 
 

men hörs sen, kyss! 


 
true story bro! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0