En krigare slåss inte för hon hatar det som står framför henne utan för hon älskar dom som står bakom!

fick för mig att kolla in min bilddagbok, tråkigt bara att jag tog bort min gamla och gjorde en ny 09, men lite fick man skratta till iallafall! Här kommer iallafall lite gott och blandat : 
 
Jag har insett att min senaste kyss:  Inte betyder någonting.. 
Jag pratar: mycket om mina studier :P 
Jag avskyr när folk:  är jobbiga och ljuger..
Min bästa vän är: Mathilda & Minna 
Min första vän heter: Jane Kekki
Kärlek är:  överskattat.. 
När jag borstar tänderna: kollar jag på mig själv i spegeln..
När jag lagar mat: tappar jag oftast matlusten.. 
Jag tänder på: killar. 
Jag är rädd för: livet efter döden 
Den värsta känslan är: när man inte vet vad som kommer hända. 
Den bästa känslan är:  Nykär 
Jag är bäst på: att vara mig själv i guess ;P 
Jag är sämst på: att hålla käften på fyllan, haha 
Om jag va ett djur skulle jag vilja vara: en tiger
Min mobiltelefon är: urladdad och från stenåldern.. 
När jag vaknar på morgonen: tänker jag: beror helt på vad som ska göras.. 
Just nu tänker jag på : Att jag måste plugga 
Bebisar är:  lugnande !
 
<p><span><span style="font-size: small;"><span style="font-family: georgia,palatino;">Jag har insett att min senaste kyss:&nbsp; var med en viktig person<br />
Jag pratar:&nbsp; mycket på morgonen :p<br />
Jag avskyr när folk:&nbsp; är jobbiga och ljuger,<br />
Min bästa vän är: finns nåra , Ja !<br />
Min första vän heter: Jane Kekki (:<br />
Kärlek är:&nbsp; underbar &lt;3<br />
När jag borstar tänderna: kollar jag på mig själv i spegeln;d<br />
När jag lagar mat: känner jag mig duktig !<br />
Jag tänder på: killar :)<br />
Jag är rädd för: ensamhet.<br />
Den värsta känslan är: när man inte vet vad som ska hända<br />
Den bästa känslan är:&nbsp; att vara nykär.<br />
Jag är bäst på: mycket:P<br />
Jag är sämst på: att lita på folk<br />
Om jag va ett djur skulle jag vilja vara: en tiger<br />
Min mobiltelefon är: irriterande och skit !<br />
När jag vaknar på morgonen: tänker jag: suck ! det är bara o gå upp ..<br />
Just nu tänker jag på : rättegången , -.-<br />
Bebisar är:&nbsp; lugnande !<br /></span></span></span></p>
tack för helgen älsklingar :)
en bild på mig och b.vän
btw. blivit svarthårig igen som ni ser ;D <3
 
Ett riktigt fint år för älskade AIK <3 
FAAAN VAD SKÖÖÖNT !!
KAN DET BLIVIT BÄTTRE?!
BAJEN TILL SUPERETTAN
OCH A I K   TOG SM-GULDET !
HELL YEAH!
 
<p><span style="font-size: large;"><em><span style="font-family: georgia,palatino;"><span style="color: #ff0000;">Vill bara säga att<br />
Jag <strong>Älskar</strong> Dig Joni Airisniemi ! <span style="font-family: arial black,avant garde;">&lt;3</span></span></span></em></span><br />
<br />
<span style="font-size: small;"><span style="font-family: book antiqua,palatino;"><span style="font-size: medium;"><em><strong>Du betyder allt för mig<br />
utan dig inget mig &lt;3</strong></em></span></span></span></p>
http://lackii.blogg.se LÄS & NJUT
BITCHEEES! ;D
patetiskt ! (inget med texten eller bilden och göra)
tack daddy för jackan, koftan & vantarna <3
me love you ! (:
auwiie! (:
hitta en super gammal bild på mig och Linabby! <3
älskar dig kusinvitamiin!<3
F I E S T A  !
Med dom bästa
oh vad gammal!
fejk-smile kommer du ihåg coffe?
fan vad kul vi hade den kryssningen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0