Trött chey

Är skit slut i kroppen vet inte riktigt varför.. Dagen spenderades med kaffe och massa prat med Amanda på gården och sen drog jag iväg och mötte storesyster och checka in hennes nya lägenhet, helt okey men väldigt liten för att vara en trea men men ;) hittade som vanligt ingen klänning idag heller men vi har provat dom flesta klänningarna här hemma så blir nog att låna en klänning av syrran, funkar det med! Blev ingen träning idag, får dock skylla lite på mig själv men också att minna låg och sov och att jag var i stort behov att ett besök på stan men som inte resultera till något förutom att jag laddade på busskortet, shit vad mycket onödigt skit det vart i detta inlägg haha ;) men nu ska jag försöka sova då det står jobb på schemat, jäklar så skönt det kändes att skriva det ;) godnatt finisar :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0