Stressdag!

Godmorgon finisar! :)
Vaknade upp för ett tag sen av att pappa var och väckte mig och minna, har surplat lite kaffe och har suttit och pratat lite på balkongen ska strax röra mig in i en dusch och fixa mig lite sen ner till stan för att handla en present till supersöta Kimi som har kalas kloclan två! :D Sen efter det blir det hem och fixa sig inför festen ikväll för att fira sami & Jeanettes 20års dag! Riktigt taggad faktiskt, dock är det lite tråkigt att jag inte kommer kunna ha klackar ikväll för har fruktansvärt ont i hälsenan :( måste nog köpa mig ett par bättre promenadskor till jobbet.. Har väl inte så mycket mer att tillägga men vi kanske hörs via telefonen, puss så länge! :love:
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0