Onsdag

Tycker det är konstigt hur man kan gå från super Depp (näst intill psykiskt Depp) till superglad på en natt? Aldrig haft sån grov känsla i kroppen som igår kväll, skulle jag inte varit på jobbet så skulle jag nog gråtit som fan! Nog tjatat, träffade älskade mamma idag, känns som vi aldrig ses längre :( och halv glada minna var hemma också, trevligt! Sitter nu på jobbet och glor tv och äter naturgodis, duktig chey or not! Säkert lika onyttigt som vanligt haha.. Fick med mig hem från stadium ett par träningskor idag också, så imorgon inviger jag dom på gymmet om man får sällskap detvillsäga ;) längtar till imorgon, ska nog sova hemma om någon av mina underbara syskon vill göra mig sällskap hihi :) men hörs senare puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0