KUNG HELG

Har haft en toppen helg, riktigt kul och galen! ;) var ju på kryssning med Amanda och vi hade fett kul, alkoholen flöda i mängder och så! Det som hände på båten stannar på båten, right? Hehe. Lördagen fortsatte med massa partaj med fina människor utgång fyllekäk och efterfest, fattar inte hur jag orka då jag festa fram till åtta på lördag morgon haha :P söndagen bestod av lillasysters konfirmation och lite fika efter det.. Idag känner jag mig som människa igen, förutom en helvetes jävla ångest som irriterar mig och låter mig inte ens sova om nätterna utan panik och kallsvettningar, MEN man lever bara en gång och hade jävligt kul! ;) Påväg till jobbet nu iallafall så vi hörs säkert senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0