Härligt!

Kan man mer än att älska detta väder? :D Man blir dessutom på så himla bra humör, iallafall enligt mig själv hehe! Har suttit ute på balkongen och njutit av solen och spelat poker på min lur, blivit lite pokertorsk tror jag haha :P men vann min första tunering idag så det kändes ju jävligt nice.. Synd bara att det inte handlar om riktiga pengar ;) men ska börja fixa mig lite för att sen dra ner till stan för att träffa underbara Mathilda och leta klänning till Samis&Jeanettes bal-fest på lördag och så ska vi ta en fika och om jag får bestämma så köper vi med oss något och sätter oss vid maren och njuter mer av denna härliga sol! :love: Hoppas fina lillasyster följer med men just nu ligger hon i fötöljen och halvt sover.. yaya over&out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0