Godmorgon!

Godmorgon världen! :D
Vaknade vid åtta idag och har typ storstädat hela övervåningen här hos mamma, älskar när jag vaknar upp och är så kreativ! Ska snart hoppa in i en dusch sen dra ner till stan och beställa ett nytt bankomat kort, smarta jag har tappat bort min fattar inte vart den är :S menmen.. Man heter ju inte Katri i onödan ;) höhö. Var ju barnvakt hela helgen till fina gudbarn så det har varit mycket lek och bus ute i solen! :love: I måndags var det ju valborg och kvällen bestod av supa ;) först förade vi hos Amanda med fina människor sen drog vi vidare på fest och träffade lite roligt folk, alltid lika kul :) Var inte ett dugg bakis igår känns jävligt skönt med tanke på mängderna jag drack men blir väl så när man inte druckit på ett tag! ;) veckan består väl inte av så  mycket måste ringa till stadsarkivet och beställa hem mina betyg och sen fredag blir det jobba och sen lördag blir det fira Kimi som blir hela 6år! :D & Sami och & Jeanette ska fira sig sen på kvällen med grym fest, kommer nog bli galet kul :) Men nu kurrar magen massor så lite frukost innan dusch får det bli, kyss! :)
Mina små hjärtan, Fabian Fanny och snygga Sanna :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0