Fredag, och inte är jag mer glad för det!

Shuuu, såg att inlägget som jag la upp igår har tydligen fått för sig att komma upp idag istället, även fast det stod publicerat haha ;) iallafall sitter på jobbet och har i stort sett inte gjort en skit, så dåligt väder här.. Men ska snart bege mig hemåt eller till Amanda för att busa med underbara Fanny! :love: gudmors busunge :) annars händer det väl inte så mycket, det är fredag och jag är enormt öl sugen!! :( men ska ju passa Fanny som sagt och imorgon är det hockey, och sen middag med fina mathilda och Amanda och så blir det väl något glas vin och jobb på söndag.. Bara massa jobb hela tiden känns det som haha! ;) men nästa vecka blir väldigt lugn. Skönt!! Maybe kryssning we Will se ;) aya Later puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0