Usch för detta väder!

Godmorgon världen! :D
Vaknade för ungefär en timma sen och ska snart börja fixa mig för att dra och jobba, igen! Känns som att jag inte gör annat än jobbar haha, men får väl hoppas på att jag får ledigt power meet helgen iallafall så jag kan åka med mina galna brukar till västerås! ;) Sen är jag ju visserligen ledig sista veckan i juli då min brukare åker utomlands.. men vädret kunde ju faktiskt vara bättre idag :( Har dessutom ingen jacka att ha då skinnjacka inte känns så lämpligt i regn plus har ingen luva.. Får leta reda på min gamla arbetsjacka, bättre än ingenting! Men nu måste jag avrunda så jag slipper få bränt kaffe! Later bitches pusss!
//WORKAHOLIC
Tumblr_m4uevqx2r91r7cp0do1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0