Friday

Fredag idag då, kan inte riktigt påstå att jag är speciellt avundsjuk på alla som smider/smidit hemska planer inför ikväll, för min morgon fick mig att tappa lusten till allt, var grymt nära på att vända och åka hem igen! Men duktig som jag är så sket jag i att jag var sen och plaskade runt i genomblöta skor mot jobbet i detta regn! ;) tummen upp på den verkligen! Har inte hänt så mycket annat under min dag iaf.. Ändrat lite planer inför morgon dagen och bestämt mig för att gå gymma direkt efter jobbet HURTIG_90 :D sen vidare till storasyster och partaja lite, härligt! Känner mig lite Depp dessutom, måste ju vara att jag vet och hör att det är avicis konsert idag ! :( och vad gör jag? Jo sitter på jobbet och segar haha! Aya Later bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0