Ett tag sen!

Lyckas alltid med dessa blogg-pauser haha, men ska väl försöka på nytt då ;) inte vart så aktiv någonstans faktiskt och ändå har jag varit ledig i en vecka haha! Har inte hänt så mycket hade en grym helg faktiskt, student firande som sagt och sen i lördags firade vi mathilda som hade fyllt 20 bast, stor chey nu :) sitter iallafall på jobbet och glor på matchen mellan England-Sverige hoppas ju självklart på vinst till England som för tillfället leder med 1-0, go! Känner idag att jag skulle vilja göra så mycket annat än att sitta på jobbet som tex att vara på stadion som ligger ett sten kast här ifrån där det är summerburst festivalen, KUNG JU! Blir något frestad då jag nyss hörde David guetta spela och alla människor sjunga med att jag inte fattade att det var så grymma artister där tidigare för då skulle jag lätt vara där nu! :( men fotbollen har börjat igen så vi hörs senare kyss!

Kung bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0