Smile, it will either warm hearts or piss them off, either way you Win

 
Tagit ett långt behövligt bad med ansiktsmask och allt som hör till, fixade till ögonbrynen litegrann också och smörjt in hela kroppen, mycket härligt med lite ''ta hand om sig själv stund''. Sitter iallafall och väntar in Amanda på en kaffe och min far som ska hjälpa mig med några ärenden inför min lillasysters artonårsdag imorgon, tänka sig så fort tiden egentligen går! Hela arton år redan den lilla plutten ♥ Önskar ibland man kunde spola tillbaka tiden till då man var liten och inte hade så mycket att tänka jämnfört med nu när allt handlar om att vara så himla vuxen och ta massa beslut och leva upp till vad ordet vuxen egentligen står för.. Det är väl bara inse faktum att det är så haha, låter riktigt bitter över att vara vuxen men ibland så är jag det och skulle göra vad som helst för att bli 10 igen och göra om göra rätt i vissa handlingar! Men ska rota lite i skafferiet och försöka göra något ätdugligt då jag inte ätit något ännu så hörs vi självklart senare :) puss påer! 
Så himla söt tjej! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha shiiit <3 ÄLSKAR DIG!<3<3<3

2012-12-07 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0