Otäckt att vara ensam ibland

 
Höll precis på somna när jag hör hur något ramlar i golvet, i ren panik hoppar jag upp ur sängen och tar mig ut i köket för att se vad det var, en kryddburk låg på golvet, wtf? Hur ramla den ner, inte så att det är något som kan ha puttat ner den eller så, snacka om sömnlös natt jag haft.. usch för detta alltså :( Sitter iallafall i min sköna morgonrock och ska sätta igång och föra över lite bilder och sen ta tag i lite skoluppgifter och sen får vi se vad dagen bjuder på, antagligen inte så mycket med tanke på att jag fortfarande är sjuk.. Fattar inte hur dåligt imunförsvar jag haft dom senaste månaderna?! Varit sjuk nästan konstant sen i Oktober.. Aja over&out! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0