Oopsi!

 
Sorry för det dåliga bloggandet men efter kryssningen vart jag dunder sjuk och har bara legat och dött på Amandas soffa så har knappt orkat sitta vid datorn.. Idag känner jag mig lite piggare, kan ju bero på att febern börjar försvinna.. Hoppas bara jag blir bättre till lördag, Hatar och vara sjuk för man missar så mycket, inte minst i skolan liksom.. Aja, kryssningen var awesome och vi träffade massa härligt folk.. folk från södertälje dessutom och vi hängde en hel del med finska killar så fick verkligen öva på min finska haha :) Har nog aldrig varit så nykter på en kryssning men kan nog bero på att jag var påvägat att bli sjuk, men nu måste jag borsta ut fågelboet på mitt huvud och ta mig till apoteket, vi hörs senare puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0