Det var det liksom

 
Lördagen vart riktigt bra och lyckad dock lite för mycket alkohol för vissa och Minna vart jätteglad över hur vi hade dekorerat allt i svart och gult i hennes ära :) Vi hade chokladfontän med jordgubbar och maschallows, grymma smörgåstårtor öl, vin, champagne och tequila, inte konstigt att folk blev lite för alkoholpåverkade haha! Iallafall Jag Minna Mathilda Amanda och Erik kom iallafall in på Nype pågrund av vakter som inte fått fitta på länge, ursäkta min dåliga franska men blir så lack på vakter som tror att dom äger hela världen.. Aja vi fick i order att göra det bästa av kvällen för Minnas skull och så blidde det.. Har dock inte min kamera med mig så bilder kommer senare, men nu måste jag avrunda och ta en dusch då jag nyss tog reda på att jag måste ta 07.39 bussen då dom ändrat om alla bussar i hela Södertälje och sen svårat till allt med att byta bussnummer.. Tack SL för all kaos ni skapat, aja lite bilder snodda från Minna, later bitches puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0