Underbart väder!

Är ju barnvakt som sagt till Fanny&Fabian med Jonna och hennes barn och det har varit en fartfylld morgon! :) Barnen som iallafall fram till sju-halv åtta imorse och sen var det bara frukost och dra ut och leka på dagiset här bredvid i två timmar och nu sover barnen som två stockar :)  tur det då jag funderar på att passa på att duscha och plocka lite här hemma! Tog massa söta bilder på barnen där ute men dom är på min telefon och just nu är den nere på ena rummet och spelar musik eftersom fabian inte kan sova utan det, bortskämda unge ;) Så får ta och visa lite senare.. Men ska in och kolla om Jonna också somnade haha tråkigt och sitta här själv.. Aja later bitches! :love:  
två gamla bilder på mig och lillasyster Minna,
gud så jag saknar dessa tider :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0