Tjaaa bloggen!!

Lackii här! ;)
Sorry för kass uppdatering i helgen men ger er en liten update, i fredags var det menat att jag och Amanda skulle sitta hos mig och bara chilla och typ ta något glas vin, slutade dock inte så utan vi drog på fest/chill i huset bredvid och vart kastrull fulla haha! Men var inte så farligt på lördag morgon så fixade lite hemma åt middag med Amanda och mathilda sen kom fint folk hem till mig och vi drack alkohol spelade spel och sjöng till musiken :) en härlig kväll faktiskt! Igår var jag bara död och tråkigt nog är jag ff sjuk?! Även fast det släppte i fredags :/ Aja ska fortsätta slappa i soffan och vara allmänt Depp! ;) men vi hörs senare säkert, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0