T som i tisdags & trött!!

Återigen hos Amanda, känns som att jag borde ta tag i mig själv ovh låsa in mig själv hemma ett tag så jag vänjer mig att vara hemma haha! Idag har jag inte gjort ett skit, antagligen seg från helgen fortfarande eller så är jag påväg att bli sjuk som jag dock verkligen inte vill eftersom jag ska provjobba på torsdag och nästa vecka.. :/ funderar även på att dra till min moster hela påsken, skulle vara riktigt skönt och få busa med bästa kusiner & gudbarn :love: känner också att en alkoholfri helg skulle dock inte skada haha :P Skulle tränat idag men eftersom jag känner mig som jag gör idag så blidde det vilodag men imorgon blir det en hektisk dag, måste fixa lite papper som ska vara inlämnade innan 10 och sen direkt till arbetsförmedlingen förbi hos tändläkaren och boka tider, usch vill inte :s och sen träna sen ska jag till weda igen på någon grej som lina bjudit mig till hon ska väl berätta lite mer om hur det funkar att jobba med forever living som jag är riktigt intresserad av :) känns som detta inlägg vart bara massa blandade saker haha.. men ska väl ställa mig och steka ox-pytt då Amanda ska göra lax och jag inte är så stort fan av det så det blir pytt för mig ;) ikväll är det även ishockey och desperata husfruar, kärlek till det! men vi hörs mera sen senare, kösss!! :D
2 bilder från söndagens fotboll, kärlek till er och alkoholen som flöda en massa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0