Lista..

Vad gör du just nu? Sitter i en fotölj hos mamma och svarar på det här..

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Hmm, drömma kan man så förhoppningsvis har jag träffat mannen i mitt liv, & pluggar till sjuksöterska! :)

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag ångrar väldigt stort att jag inte skötte gymnasiet, blir ständigt påmind av det, Och så ångrar jag väl lite att man inte gjort mer för att behålla vänner.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I en varm jacka, eventuellt uggs om det fortfarande funkar och stor halsduk :) & mössa är ett måste!

Vilka 3 saker är du beroende av?
1-min telefon 2-min familj&vänner 3-Kaffe!

Har du någon dold talang? Är bra på att sjunga ;)

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen hade jag Sanna&Kimi hos mig från fredag till lördag sen på lördagen fick jag passa två av mina kusiner, busade med dom plus Jonna Mathilda & Minna sen vart det bärs med Amanda mfl. Söndagen var det fotbollspremiär mellan AIK-Mjällby som var kung och sen hockey och mer bärs på kvällen! ;) 
Denna helg inte ett skit igår massa film idag påskmiddag ishockey och eventuellt bärs!


Vad har du på dig just nu?
Svarta byxor röd oversize tröja och en turban på huvudet, precis duschat! .

Bästa skönhetsknep?
Att inte sminka sig när det inte behövs, jag sminkar mig bara när jag ska iväg på något speciellt :)

Vilka är dina dagens planer? Middag hockey och sen får vi se..

Vad äter du helst inte? fiskbullar!

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?

1
Http://msuominens.blogg.se 
2 http://msavolainen.blogg.se 
3 http://bbelindas.devote.se (uppdatera kärring!)

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? japp!

Bästa staden/landet du besökt Bangkok & Thailand!

Vilken kändis får du höra att du liknar? ingen, jag är unik! ;)

Tror du på gud? Absolut inte, låter ju helt sjukt..

Vad är din största rädsla? Har fobi för clowner, döden & bli lämnad ensam

Nämn en sak du aldrig provat på: DROGER.

Vilka är dina favorit namn? Miranda & Matthias

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
En dröm vore ju att ha en skit fräsch villa i typ spanien eller liknade men annars i en stor fin timmervilla en bit utanför storstan typ göteborg kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0