Lista

Idag är det… En fin dag! :love:
Idag tycker jag omVädret & barnen
Idag har jagmassa bus med gullungarna! :)
Idag borde jagTa mig själv i kragen och umgås med min far kanske?!  :(
Idag tycker jaginte så mycket.

Förra veckan med ett ord: Plågsam
Veckans bästa: Pengar!
Veckans värsta: Att vara SJUK!
Dagens värsta känslaMorgonens värsta, När Jonna kom och fråga om jag visste var Kimi var då hon inte hitta honom någonstans!! (han låg i Jennas säng intryckt i hörnet höhö) ;)
Dagens bästa händelseNär Jonna kom med en PK från kiosken hehe..
Dagens hiss... Det fina vädret! :love:
Dagens dissBajsblöjor, LÄTT

Idag är jag nöjd med… Dom glada barnen
Idag är jag missnöjd medIngenting hittills.
Idag saknar jaghmm, måste ju vara att hitta på något galet med mina fina vänner! :(
Idag avskyr jagAtt inte vara frisk..
Idag älskar jagatt jag är ganska kreativ & pigg!
Just nu ska jagkolla till Fabbe & sen duscha!
LATER PUSS.
Katri Suominen :love: Mathilda Savolainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0