Långfredag!

Morsning korsning!
Sovit gott? Det har jag förutom lite knas i natt men inget jag går in på! Satt iallafall hemma hos Mamma hela kvällen igår, var så död efter att först sprungit runt fel och shit på östermalm så vart försenad till första intro-passet!? :S Sen var det bara att ta sig till jakobsberg på arbetsintervju som jag inte tror gick så bra, kände ingen fokus direkt! men men.. Sitter iallafall och surplar i mig lite kaffe och glor på tv med Lillasyrran.. Ingen aning om vad som händer idag, kanske åker till min kära moster i Norrköping! :) Men det återstår och se. Nu är jag tom på ord så vi får höras senare, köss!

BTW; AIK VANN IGÅR SÅ IMORGON (LÖRDAG) GÄLLER DET!
:love:
vi måste ta kopiorna!!

BTW 2;Följ mig på Instagram - Lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0