Inte bloggat på ett tag!


Men det finns en orsak då jag varit sjuk & och sen har jag umgåtts massa med familjen nu under påsk helgen :) men något som stör mig jättemycket är att jag alltid ska lyckas bli sjuk, har nog drabbats sen jag var liten att bli sjuk just påskhelgen haha! menmen.. känner ingen inspiration alls idag skittråkigt.. Men i lördags var jag iallafall på fest som var helt okej, alkoholen flödade i mängder må jag säga haha och för engångsskull var man inte hos dom gamla vanliga och festa och i lördags träffade man massa roligt folk :)
oh så irriterad just nu har hållt på med det här inlägget snart i 20 minuter men blir hela tiden avbryten, hundjävlarna har dragit ner två påsar kött som jag tinat upp och käkat alltså, plus att skriver på en MacBook och tangenterna sitter ju åt helvete fan! Men vi hörs senare ska börja med maten, lövbiff potatiskroketter & tsatziki :love:

later bitches!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0