Fredag!

Godmorgon! :D
Vaknade för ett tag sen och har surplat i mig kaffe i mängder redan, måste hoppa in i en dusch strax också för ska göra min lillasyster sällskap till sthlm till ett möte :) sen senare kommer busungarna Fanny & Fabian igen! :D oh så härligt att få träffa dom igen så söta barn! hihi.. Igår var jag iallafall och jobbade igen och det gick rätt bra och ska jobba mitt första egna pass nästa fredag! spännande.. Sov bort hela eftermiddagen igår så darför jag inte bloggade sen var det middag och fotboll som älskade AIK vann! :love: Nej men nu får det vara färdig skrivet så jag kommer in i duschen någongång hehe :P later honeys!
image descriptionimage description
söta små varelser! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0