Wonderfull!

Dagen har vart lite upp&ner men det gör inte mig så mycke!
det har varit mest jag som var grinig och irriterad för minsta lilla,
haha! Jag säger ju att jag blir som en 5åring när jag fyller år ;)

myst sönder med mina 2 syskonbarn :love:
fick även presenter utav dom, så gulliga, tror faktiskt deras far
valt presenterna då det var pengar haha! men det funkar ju det med..
Imorgon ska jag nog dra till stan och köpa nya mjukis-dressar!
Om jag hittar detvillsäga! :O

Men ska fortsätta umgås med familia resten av min födelsedag!
Och även underbara Jeanette/Belinda kommer hit på en kaffe :D

(ps. glömde ju självklart att ta bilder :/ ds)

Men vi hörs imorgon pussssssssss.
Jag & söta syskonbarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0