Vart utgång

Hejsan hejsan :D

efter stan igår så bestämde jag & Jeanette oss för att hitta på något,
eller att vi skulle göra något var redan bestämt men vad var ju osäkert;)
men iallafall det vart utgång med stanleys med Mathilda, Matte & Brocco.
Fast jag var nykter men det var ju definitivt inte dom andra ;) haha.
Har tillbringat dagen nere hos storesyster med tony & Jani & massa Wii spel och kaffe,
nice det med :)
Nu sitter jag hemma hos mor och kollar på finnkampen och finland suger dessvärre :S
& väntar på att middagen ska bli klar,
det blir lasagne ! mums :)
sen senare blir det väl att gå ner till syster och se när alla blir fulla igen,
lite kul det där faktiskt haha :D Men vi höres senare.
tjing :love:
bjuder grovt på en gammal bild från stanleys playboy-kväll på mig & fina amanda,<3
brorsan & Hans mindre tunga grabbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0