Nattbloggarn!

sitter i vardagsrummet & hör hur alla snarkar för fullt!
Önska innerligt jag också gjorde det, jag är trött men kan inte somna! :S
glor på något helt okey tvprogram men som ändå inte är så intressant..
imorgon har jag 2 möten på morgonen och sen har jag bestämt mig
för att bjuda lillesyster på frukost/lunch :) en bra sak iaf!
Har idag bara umgåtts med familjen, tagit ett långt bad, delat med mig
av mina tankar och funderingar, sagt vad jag tycker och känner.
känns okey, men finns mycket jag skulle vilja bli av med, men allt går
inte över med ett par ord som man lyckas tynga ner någon annan med,
det är mina åsikter, mina funderingar och det jag vill!
Jag vill självklart min operation ska gå bra, vem vill inte det?
Jag vill inte ha ont efter min operation men så kommer det dock aldrig
sluta... det är vimsigt, det är det verkligen! men sånt är livet!
Jag bestämmer mig för att försöka vara stark inför operationen,
för har ju sagt till mig själv och alla andra att det handlar mycket
om ens egna vilja när man väl ska vakna upp från narkosen & när
man ska tillfriskna, det går nog bra, det ska gå bra, eller inte!
jag önskar det överstrukna var överstruket, men så är det ju inte heller.
det är ju faktiskt något som kan hända, måste försöka få fler positiva tankar
om detta, för vill ju verkligen att detta ska gå bra, vill bara ha det överstökat.
Måste faktiskt försöka sova, men john blund verkar inte vilja dejta mig inatt!
Ironi, det behövs! haha :) ler faktiskt för mig själv när jag skrev det..

blickar framåt, TJING / k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0