I´m back!

Fick igår äntligen komma hem från sjukhuset! Så himla skönt. 
Har inte kunnat bloggat något för har inte kunnat använda mobilen..
tänkte berätta lite om min resa, jag opererades i Lund -riktigt snälla läkaren!:)
Och låg där i 6 dagar sen fick jag åka ambulans till Malmös flygplats
och åka sjukflyg till arlanda och sen ambulans igen haha..
När jag väl kom till Karolinska så fick jag ÄNTLIGEN träffa minna&Jonna :love:
så jäckla härligt och se 2 bekanta ansikten liksom.. Men det var så jobbigt
på sjukhuset, helt ensamt och kallt! frös varje kväll. Saknade stenhårt
min familj :( men nu är jag hemma! SÅ JÄVLA SKÖNT!!
Men är inte direkt pigg eller frisk så ska ta och vila lite!
Såret och revbenen gör sjukt ont igen
TJING/k


SÅ JÄVLA HEMSK SAK OCH HA I HALSEN - OBEHAGLIGT AB!


på intensiven, typ direkt efter operationen, snygging va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0