Film-mys med syster&hennes saku

Har precis ätit middag, det var inte så gott som jag förväntat mig!
men det är väl så när man suktat efter något i flera dagar haha :P
I vilket fall som helst vart det aldrig att se - hur många lingon finns det i världen
då lillesyster också vill se den och snäll som jag är väntade jag på att syster
kom från skolan, men sen så tog vi en kaffe med lovely Belinda :D
Sen vart det middag ochså, & nu väntar vi då på minnas pojkvän Saku innan
vi sätter igång med vår film-mys :) :love:
Men vi hörs självklart senare! pussssssspuuuusssssssss.

gammal bild, när jag var påväg till arbetsintervjun på TallinkSilja :D
jag måste dessutom förklara en sak! Jag har inspiration, det har jag!
Men är superlåg eftersom jag ska opereras nästa vecka och hoppas
innerligt folk har överseende med detta :/
Och eftersom jag är fett depp mellan varven så gör jag inte speciellt
mycket om dagarna, blir mest umgås med familjen och det förstår
folk förhoppningsvis..
Det kommer komma en kategori som ska heta min operation och där kommer
jag givetvis ge er så mycket information om min operation och mitt hjärta.
Har redan börjar skriva en förklaring om hur mitt hjärta är skadat osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0