varför ska det vara så tråkigt och fixa vuxenpoäng för?!

Sitter hemma hos mor just nu, mindre kul då vi kör riktiga
vuxengrejer massa räkningar och försäkringar o bla bla blää!
Har strulat med internet satan mycket nu under helgen och
måndag tisdag, så det suger!

Hade en helt okey helg faktiskt i fredags umgicks jag med lillesyster
men som sen bestämde sig för att dra ner på fest hos storeyster
men hade som tur var yngsta lillesyrran här fortfarande, vi kolla massa film
och käka gott och så, mysigt! :love: :)
I lördags var jag med Amanda & Jeanette plus fler och festa visserligen
drack jag inte så mycket och vi drog till stanleys för att se NÄÄÄK, GRYMT! :D
sen vart jag & Amanda dunder förkylda så vi har verkligen försökt kurera oss i hennes
soffa med massa thé och värktabletter och äntligen idag känner jag mig på
bättringsväg, men istället har man åkt på den mest hatade veckan i en tjejs månad,
yeeii everything is good today! NOT :(

ska hjälpa min mor nu och städa, ännu mer förbaskade vuxenpoäng men yaya!
LateR / K

2 låtar ifrån NÄÄÄK & NIMO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0